Pierwsza karnawałowa nowość

Uf, w sumie powinnam była napisać o pierwszej zapowiedzi już wczoraj, ale jakoś tak wyszło, że to odkładałam, odkładałam i w końcu poszłam spać. Tak więc informuję Was o pierwszej nowości wydawniczej Waneko dzisiaj, jutro za to postaram się napisać już na bieżąco i trochę dokładniej. Nie odwlekając już tej chwili: pierwszą zapowiedzią jest „Shiki no Zenjitsu”! „Shiki” to jednotomówka josei narysowana przez Hozumi. Więcej o mandze dowiedzieć można się kolejno tu. Ktoś ma zamiar kupić? Ja zastanawiałam się nad tym, ale w sumie obecnie kupuję zbyt wiele innych serii. Tymczasem zaś zmykam, bo bateria pada :p

image

Heh, podoba mi się ta okładka 😀

Skomentuj

